Introducing G2.ai, the future of software buying.Try now
Elis S.
ES
Career Ownership Coach at The Entrepreneur's Source | Veteran | Nurse Practitioner

Changed title on youcanbook.me yet appears different in different platforms

I changed my title on my calendar link several months ago from Career Transition Coach to Career Ownership Coach per my franchise new rebranding guidelines, yet when I send my calendar link to potential clients on LinkedIn, "Career Transition Coach" title still shows up. However if I send the link via text or email the correct title of Career Ownership Coach shows up. I don't get it.
2 comentarios
Parece que no has iniciado sesión.
Los usuarios deben estar conectados para responder preguntas
Iniciar Sesión
YouCanBookMe
Respuesta Oficial
YouCanBookMe
Ben D.
BD
Helping Teams Save Time at YouCanBook.me | Host of the Get More Done podcast | Tech Enthusiast | Productivity Lover
0
Es posible que necesite ejecutar su página de reservas a través de un programa de depuración para que aparezca correctamente en LinkedIn: https://www.linkedin.com/post-inspector/
Los usuarios deben estar conectados para escribir comentarios
Iniciar Sesión
Responder
Ron W.
RW
Is your career at a crossroads? What could your Career 2.0 look like? Let's talk, rwessels.youcanbook.me
0
Elis, No es una respuesta precisa, pero tal vez . . . revisa tus "Notificaciones" Panel de control > Editar configuraciones > Notificaciones (en la barra lateral izquierda) Para que conste, el cambio de marca corporativa a menudo puede ser un desafío. Por ejemplo, en canales en línea donde "solicité" y tomé "posesión" del título de Coach de Transición de Carrera, cambiar mi título no es una opción. :) Otro pensamiento, tal vez el problema esté en la configuración de tu LinkedIn.
Los usuarios deben estar conectados para escribir comentarios
Iniciar Sesión
Responder